We invite European Union countries to cooperate.
Ask for an offer, write to biuro@iwarpol.pl.
We have been producing baskets since the end of the 19 th century.
Iwarpol is a manufacturer of baskets and wicker furniture. We produce from our own wicker plantations.
Wicker Market Online Shop
also sends products to European Union countries.
Find out about the cost of delivery to your country, ask about cooperation,
write to biuro@iwarpol.pl
Koszyk świąteczny, wielkanocny (model 2) mały
Opis
KOSZYK WIKLINOWY na święconkę
Koszyk wielkanocny obecny jest w każdym domu w czasie Świąt Wielkanocnych, a oprócz święcenia w nim pokarmów coraz częściej wykorzystujemy go jako kreatywną ozdobę wielkanocnego stołu.
Do jednych z ważniejszych wydarzeń w roku należą Święta Wielkanocne, w trakcie których w całej Polsce sporządzamy święconkę. Każdy region ma swoje obrządki, jednakże w każdym domu przygotowuje się jajka, mięso, chleb chrzan, sól i ser. Nieodzownym jest kawałek ciasta bądź babka wielkanocna, baranek a także młody zielony owies. Wszelkie produkty kładziemy do ślicznych koszyków wiklinowych. Do wyboru mamy obszerne kosze lub mniejsze fantazyjnie plecione koszyki jak również małe koszyczki dla dzieci, do których włożymy baranka, babkę i żółtego kogutka. Żeby cudownie prezentował się na stole oferujemy przyozdobić go baziami, narcyzami, żonkilami lub innymi wiosennymi kwiatami.
Demonstrowany koszyczek upleciony jest z wysokiej jakości polskiej, ekologicznej wikliny. Staranne i dokładne wykonanie oraz jego wyjątkowy szyk to jego kluczowe plusy. Koszyczek Wielkanocny to wyrób ręcznie pleciony, w którym poświecimy pokarmy a także zrobimy ciekawą dekorację wielkanocnego stołu.
Koszyk mały:
Średnica góra: 25 cm
Średnica dół: 20 cm
Wysokość: 9 cm
Wysokość z rączką: 24 cm
Klauzula producenta: wymiary wyrobu ze względu na jego ręczne wykonanie mogą wahać się +/- 2 cm oraz kolor przedmiotu może nieznacznie różnić się od koloru widocznego na zdjęciu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Sprzedawca nie weryfikuje opinii dodawanych pod produktem od klientów, którzy go nabyli.