


We invite European Union countries to cooperate.
Ask for an offer, write to biuro@iwarpol.pl.
We have been producing baskets since the end of the 19 th century.
Iwarpol is a manufacturer of baskets and wicker furniture. We produce from our own wicker plantations.
Wicker Market Online Shop
also sends products to European Union countries.
Find out about the cost of delivery to your country, ask about cooperation,
write to biuro@iwarpol.pl






TACA, TACKA Z WIKLINY (3 szt.)
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
TACKA WIKLINOWA
W każdej kuchni artykuły takie jak tace, tacki, misy czy chlebaki są niezwykle przydatne. Ich zasadniczym zadaniem jest organizacja oraz magazynowanie pieczywa. Także służą nam w czasie codziennych posiłków, są niezwykle użyteczne podczas większych uroczystości. W wiklinowych tacach bardzo efektownie podamy bułeczki, wystawimy owoce czy nawet położymy sztućce tak by w miarę potrzeby znajdowały się na wyciągnięciu reki.
Wiklinowe chlebaki to znakomita alternatywna dla tych wykonanych z plastyku.
Ten ekologiczny surowiec bardzo dobrze przepuszcza powietrze, powoduje, iż trzymane w nim pieczywo pozostaje świeże na dłużej. Oryginalne wzornictwo, interesujący wygląd oraz naturalna kolorystyka wiklinowych wyrobów do jadalni powoduje, iż prezentowane tace/tacki/chlebaki pięknie komponują się w każdej kuchni.
Wszystkie produkty plecione są z najwyższej klasy wikliny polskiego pochodzenia. Każda taca zrobiona jest ręcznie, bardzo szczegółowo upleciona z dbałością o każdy szczegół.
Wymiary zewnętrzne:
Koszyk mały:
Średnica góra: 25 cm
Średnica dół: 19 cm
Wysokość: 8 cm
Koszyk średni:
Średnica góra: 28 cm
Średnica dół: 21 cm
Wysokość: 9 cm
Koszyk duży:
Średnica góra: 31 cm
Średnica dół: 23 cm
Wysokość: 10 cm
Zastrzeżenie producenta: wymiary produktu ze względu na jego ręczne wykonanie mogą wahać się +/- 2 cm a także odcień przedmiotu może lekko różnić się od koloru widocznego na zdjęciu.
Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Sprzedawca nie weryfikuje opinii dodawanych pod produktem od klientów, którzy go nabyli.